خرید یک مایع دستشویی مناسب برای دست/بهترین مایع دستشویی در بازار

نیاز ما به مایع دستشویی در طول روز بسیار مشخص و واضح است. قرار گرفتن در محیط خارج از خانه، هنگام استفاده از سرویس بهداشتی، هنگام خرید از فروشگاه ها و بسیاری موارد دیگر که نیاز ما را به مایه شوینده ی دست چند برابر می کند.

برای اینکه یک مایع دستشویی مناسب بخرید باید به چند نکته ی مهم توجه کنید. نیاز افراد به دانش خرید یک شوینده ی ظرف یا لباس به اندازه ی مایه دستشویی ممکن است شدید نباشد. زیرا به طور قطع سلامت پوست دستتان زمانی که از یک شوینده در طول روز به دفعات استفاده می کنید بسیار اهمیت دارد.

برای یک تصمیم درست در خرید  مایع دستشویی مناسب به موارد زیر دقت کنید:

شویندگی قوی:

پاک‌سازی و خاصیت شویندگی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک مایع دستشویی در پذیرش آن محسوب می‌گردد.

مواد شوینده سنتزی که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند، از یک زنجیر هیدروکربنی متصل به نمک یک اسید در آب تهیه می شوند. طول زنجیر و نوع هیدروکربن مورد استفاده قابل تغییر می باشد. به طور مثال از مشتقات قطبی اسید سولفوریک به طور گسترده برای جایگزینی کربوکسیلات ها استفاده می‌شود.

از جمله ترکیباتی که قدرت پاک کنندگی بالایی دارند و به طور رایج در ساخت مایع دستشویی استفاده می شوند می توان به  سدیم لوریل (دودسیل) سولفات و سدیم دودسیل بنزن سولفونات اشاره کرد.

برای افزایش خاصیت پاک کنندگی شوینده های سنتزی مانند مایع دستشویی به ترکیبات اصلی یکسری افزاینده ها مثل سدیم تری پلی فسفات اضافه می کنند. این ترکیب قابلیت شکستن و تعلیق برخی ذرات مانند خاک های رسی، رنگ ها و سایر مواد جامد بسیار ریز محلول در آب را دارد.

شما مى توانيد براى كسب اطلاعات بيشتر با شماره هاى زير تماس حاصل بفرماييد.

تلفن همراه و واتساپ: ۰۹۳۵۸۳۸۸۲۷۴

تلفن پشتیبانی: ۰۲۱۶۵۰۱۳۱۹۷ – ۰۲۱۶۵۰۱۳۲۰۶

خاصیت کف کنندگی و کف مناسب:

عمده ی توجه افراد در انتخاب شوینده ها میزان کف زایی آن است. یک مایع دستشویی مناسب باید به میزان مورد نیاز کف تولید کند. یعنی نباید تصور شود هرچه شوینده کف بیشتری تولید کند مناسب تر است، زیرا به میزان بیشتری آب و صبر و حوصله نیاز است تا کف ها به طور کامل از سطح دست پاک شوند. از ترکیبات مورد استفاده در افزایش خاصیت کف کنندگی مایع های شوینده به سدیم سولفات (SLS) می توان اشاره کرد.

به طور کلی شوینده های یونی دارای کف زیاد تری از شوینده های غیر یونی هستند. برای افزایش خاصیت کف کنندگی به شوینده ی مایع مانند مایه دستشویی به  آن دی اتانول آمید اضافه می کنند.

در نظر داشته باشید که هیچ ارتباط مستقیمی بین خاصیت کف کنندگی و پایداری کف وجود ندارد.

کف ایجاد شده توسط یک مایع دستشویی باید پایداری مناسب را داشته باشد. یعنی نباید پس از تولید در سطح دست از بین برو. کف مناسب برای یک مایع دستشویی باید کف ریز، خامه ای و پایدار باشد.

best handwashing liquid
مایع دستشویی مناسب با خاصیت کف کنندگی بالا

سازگار با پوست دست:

سلامت و لطافت پوست دست هر فردی بسیار اهمیت دارد در نتیجه شوینده ای را انتخاب کنید که متناسب با نوع پوست دستتان باشد. اگر پوست دست خشک و آسیب دیده دارید از مایع دستشویی برای پوست های حساس که دارای نرم کننده های مناسب، ترکیبات طبیعی و یا ترکیبات با خاصیت ضد حساسیت، ضد خشکی، ضد خارش هستند استفاده کنید.

مایع دستشویی هایی که خیلی غلیط و رنگی هستند بدیهی است که از مواد غیرطبیعی و مصنوعی بیشتری در آن ها استفاده شده است و در انتخاب آن دقت لازم را داشته باشید.

وجود برخی مواد مانند آلوئه‌ورا، روغن زیتون، روغن نارگیل، روغن جوجوبا باعث نرمی پوست می‌شود. پس قبل از خرید مایع دستشویی حتما روی آن را بخوانید و ببینید مواد سازندهٔ آن شامل چیست.

بو مطبوع و رایحه ی مناسب:

در خرید مایع دستشوی علاوه بر ظاهری که دارد و عملکردی که در رفع میکروب ها و آلودگی ها دارد، رایحه ی مناسبی که پس از استفاده برجای می گذارد نیز اهمیت دارد. اگر چه در ساخت مایع دستشویی مجموعه ی از ترکیبات استفاده می شود اما نباید بوی بدی بدهد.

اگر ریه‌های‌تان بنا به هر دلیل دیگری از بوی تند عطر اذیت می‌شوید، در انتخاب مایع دستشویی این نکته را در نظر داشته باشید. بهتر است به دنبال خرید مواردی باشید که بویی ملایم دارند.

بافت و ظاهر مناسب:

شکل ظاهری مایع های دستشویی از نشانه های ابتدایی یک انتخاب درست می باشد زیرا استفاده ی مستقیم از مایع روی پوست دست در صورت نا مناسب بودن بافت مایع احساس بسیار ناخوشایندی ایجاد می کند. شوینده مناسب نباید در بافت خود کدورت داشته باشد، دو فازی باشد، بریده بریده باشد، بخش هایی تغییر رنگ داده نداشته باشد.

شوینده های مایع امروزه به فرم های مختلفی در بازار موجود می باشند. برای شوینده ی دست دو محصول دیگر ژل های دستشویی و فوم های شوینده می باشند که ویژگی های ظاهری و ساختاری کمی متفاوت از مایع دستشویی دارند.

ضمن اینکه پژوهش ها نشان داده است ژل های دستشویی توانایی از بین بردن میکروب ها را بیشتر دارند اما معمولا ترجیح می دهیم برای شستن دست ها و رفع آلودگی از ترکیب مایع با آب استفاده کنیم. وجود الکل در شوینده‌ها هم پوست دست را خشک می‌کند.

الکل می‌تواند احتمال مرگ سلول‌های پوست را تا ۲۰ درصد افزایش دهد. پس اگر از ژل ها که الکل جز اصلی آن ها می باشد استفاده کنید، خشکی و ناراحتی پوستی‌تان بیشتر خواهد شد.

هزینه خرید مایع دستشویی

مایع دستشویی از جمله شوینده های پرمصرف در منزل یا محل کارتان می باشد. در نتیجه باید به دنبال یک مایع دستشویی با صرفه ی اقتصادی باشید. برخی از بسته بندی های نازک یا ظروف با حجم بالا استفاده می کند زیرا مایع را پس از خرید به جا مایعی می ریزند و برخی به طراحی ظروف مایع نیز دقت می کند زیرا مستقیما از همان ظرف استفاده می کنند. ضخامت، نوع و جنس ظروف نیز در هزینه های خرید مایع ظرفشویی لحاظ می گردد.

در انتخاب مایع دستشویی مناسب مواد دیگری نیز مثل نرم کنندگی، ضد باکتری و چرب کننده، ضدالتهاب، ضد خارش و قرمز، استفاده از سورفکتانت ملایم، اسانس با کیفیت و پایدار باید مورد توجه قرار گیرد.

فروش مایع دستشویی با بهترین فرمولاسیون

دست ها راه اصلی انتقال میکروب ها و ویروس ها به بدن خود و افراد دیگر می باشند. شستشوی دست ها از مهم ترین راهکارها برای پیشگیری از انتقال ویروس، آلودگی و بیماری می باشد.

با انتخاب درست و خرید یک مایع دستشویی مناسب و ارزان هم به سلامت و زیبایی دستانتان و هم به هزینه های زندگی خود کمک می کنید. حتما به ترکیبات سازنده ی مایع دستشویی مناسب توجه کنید. به طور مثال وجود گلیسیرین در فرمولاسیون مایع دستشویی هم از باعث خشکی پوستتان نمی شود و همچنین آب از موجود در پوست شما محافظت می کند.

یک خرید عالی و مناسب مایع دستشویی شما را تا حد زیادی از خرید کرم های آرایشی بهداشتی برای دستتان بی نیاز می کند.

برای مشاوره و خرید بهترین فرمولاسیون مایع دستشویی با متخصصان شیمیچی ارتباط برقرار کنید. شما می توانید سوالات خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به شماره های زیر بپرسید.

تلفن همراه و واتساپ: ۰۹۳۵۸۳۸۸۲۷۴

تلفن پشتیبانی: ۰۲۱۶۵۰۱۳۱۹۷ – ۰۲۱۶۵۰۱۳۲۰۶

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.